Motocykle potrafią wzbudzać silne emocje, dlatego specjaliści opiekujący się ich markami mają ułatwione zadanie. Ale tylko trzem brandom motocyklowym udało się zdobyć status lovemarks i grupy wyjątkowo wiernych wyznawców – to Harley-Davidson, BMW i Ducati.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jednym z problemów cywilizacyjnych XXI wieku jest kryzys ludzkiej tożsamości – zarówno osobistej, jak i społecznej. Z pomocą przychodzą marki. Te, które odnoszą się do wartości, pomagają swemu nabywcy budować tożsamość jako jednostki i członka określonej grupy społecznej.
Konsument to aktor poszukujący tożsamości. Odgrywa w życiu różne role, a marki mogą mu to ułatwiać.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.