Akcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rzadko się zdarza, żeby o kampanii, która nie powoduje kryzysu wizerunkowego, wypowiadali się jednocześnie dyrektor marketingu i dyrektor generalny całej firmy. W przypadku akcji Korala z polskimi influencerami obaj zapewnili, że firma nie faworyzuje żadnego kanału sprzedaży, jeśli chodzi o zaopatrzenie w rozchwytywane lody Ekipy Karola Friza Wiśniewskiego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.