10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki
Prosty sposób na odzyskanie kontroli nad sytuacją? (fot. kadr ze spotu Snickersa)

10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki

10 lat kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”, czyli jak połączyć efektywność sprzedaży z długofalową budową marki
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowa kampania Snickersa z trenerem Liverpoolu Jürgenem Kloppem nie jest szczególnie odkrywcza. Po prostu kolejna gwiazda w kampanii marki z serii „Głodny nie jesteś sobą”. Ale to też okazja, by przyjrzeć się tej jednej z najskuteczniejszych platform kreatywnych w historii. Obecna na rynku od ponad dekady, poprawiła wydajność pracy kreatywnej dla koncernu Mars na kilkudziesięciu rynkach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się