W walce o klienta e-mail marketing niezmiennie znajduje się w arsenale każdego przedsiębiorcy. To m.in. dzięki niemu właściciele sklepów internetowych podnoszą sprzedaż, budują wizerunek marki i wzmacniają relacje z konsumentami. Teraz to jeszcze istotniejsze niż dotychczas. Przeczytaj o przyczynach i poznaj wiążące się z tym rady.Wysyłka newslettera na stałe gości w kalendarzach marketerów. Mimo to okres pandemiczny, który przyniósł zmianę zasad rządzących światem e-commerce, sugeruje by ponownie przyjrzeć się procesom i strategiom e-mail marketingowym, eliminując słabsze ogniwa. Dlaczego?
Ponieważ e-mail marketing umocnił swoją pozycję. Według raportu firmy Litmus 78% respondentów stwierdziło, że kanał poczty elektronicznej ma znaczący udział w budowaniu ogólnego sukcesu firmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.