Sposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na  elektronicznym polu bitwySposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na  elektronicznym polu bitwySposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na  elektronicznym polu bitwySposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na  elektronicznym polu bitwy
E-mail marketing dowiódł swojej skuteczności w dobie pandemii (fot. Pixabay)

Sposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na elektronicznym polu bitwy

Sposoby na rzetelny i skuteczny e-mail marketing. Jak podnieść swoją skuteczność na elektronicznym polu bitwy
Martyna Woźniszczuk

Martyna Woźniszczuk

-

koordynatorka ds. content marketingu, QuarticOn

Martyna Woźniszczuk

Martyna Woźniszczuk

koordynatorka ds. content marketingu
QuarticOn

Odpowiada za koordynację działań marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem contentu. W branży e-commerce działa od 2016 r., ma także 7-letnie doświadczenie w tworzeniu, tłumaczeniu i edycji tekstów marketingowych, technicznych i edukacyjnych. Absolwentka studiów filologii angielskiej i tłumaczeń specjalistycznych na Uniwersytecie Warszawskim, prywatnie pasjonatka gotowania i podróży.

W walce o klienta e-mail marketing niezmiennie znajduje się w arsenale każdego przedsiębiorcy. To m.in. dzięki niemu właściciele sklepów internetowych podnoszą sprzedaż, budują wizerunek marki i wzmacniają relacje z konsumentami. Teraz to jeszcze istotniejsze niż dotychczas. Przeczytaj o przyczynach i poznaj wiążące się z tym rady.

Wysyłka newslettera na stałe gości w kalendarzach marketerów. Mimo to okres pandemiczny, który przyniósł zmianę zasad rządzących światem e-commerce, sugeruje by ponownie przyjrzeć się procesom i strategiom e-mail marketingowym, eliminując słabsze ogniwa. Dlaczego?

Ponieważ e-mail marketing umocnił swoją pozycję. Według raportu firmy Litmus 78% respondentów stwierdziło, że kanał poczty elektronicznej ma znaczący udział w budowaniu ogólnego sukcesu firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się