Gdy w firmie pada hasło „e-mail marketing”, często myślimy tylko o standardowym e-mailowym rozsyłaniu ofert. Tymczasem e-mail marketing to także budowanie relacji, obsługa klienta, a finalnie też sprzedaż. Z tego artykułu dowiesz się, czym może być e-mail marketing w twojej firmie.Co e-mail marketing może zrobić dla ciebie i twojej firmy? Oto wybrane trzy jego funkcje, które warto wprowadzić.
1. E-mail marketing to pomoc w budowaniu więzi z odbiorcami
Spośród wielu dostępnych kanałów marketingowych e-mail wyróżnia się tym, że zebrana baza odbiorców należy w pełni do ciebie. W badaniu Marketing Sherpa z 2015 roku 54% respondentów z USA wskazało e-mail jako najlepszy dla nich kanał, jeśli chodzi o otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.