E-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowańE-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowańE-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowańE-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowań
Warto w pełni wykorzystywać e-mail marketing (fot. Pixabay)

E-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowań

E-mail marketing to coś więcej niż typowa komunikacja bezpośrednia. Co dzięki niemu zyskujesz – przegląd zastosowań
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Marketer z zamiłowania i z zawodu. We FreshMailu zajmuje się m.in. prowadzeniem projektów marketingowych, pisaniem tekstów i kampaniami lead generation. Dąży do złotego środka między kreatywnymi a efektywnymi kampaniami marketingowymi. Prywatnie fanka słowa pisanego – od klasyków po literaturę faktu.

Gdy w firmie pada hasło „e-mail marketing”, często myślimy tylko o standardowym e-mailowym rozsyłaniu ofert. Tymczasem e-mail marketing to także budowanie relacji, obsługa klienta, a finalnie też sprzedaż. Z tego artykułu dowiesz się, czym może być e-mail marketing w twojej firmie.

Co e-mail marketing może zrobić dla ciebie i twojej firmy? Oto wybrane trzy jego funkcje, które warto wprowadzić.
1. E-mail marketing to pomoc w budowaniu więzi z odbiorcami
Spośród wielu dostępnych kanałów marketingowych e-mail wyróżnia się tym, że zebrana baza odbiorców należy w pełni do ciebie. W badaniu Marketing Sherpa z 2015 roku 54% respondentów z USA wskazało e-mail jako najlepszy dla nich kanał, jeśli chodzi o otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się