Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?
Do sklepu mięsnego wiodą opinie online? Całkiem możliwe (fot. Unsplash)

Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?

Jak oceny i opinie konsumentów wpływają na sprzedaż online i offline? Czy można by lepiej je wykorzystać?
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center AI

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center AI

Przedsiębiorca działający w branży digital od kilkunastu lat. Współtwórca i CEO Center AI – narzędzia do marketingu lokalnego wykorzystywanego przez sieci handlowe i usługowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych. Wspólnik w Appchance – twórcy mobilnych aplikacji dla branży retail. Aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych.

Konsumenci deklarują, że podczas zakupów online biorą pod uwagę opinie pozostawione przez innych użytkowników. Z recenzji korzystają również klienci preferujący zakupy offline, zwłaszcza dziś – w dobie coraz mocniejszej integracji obu tych kanałów. Opinie o produkcie, sklepie czy marce to czynnik wywierający istotny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów, a więc taki, o który należy odpowiednio zadbać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja