Przeciwieństwa się przyciągają? Nie w najnowszej kampanii Knorra „Love at first taste”. Marka udowadnia, że jedzenie może wyzwolić w ludziach emocje i zbliżyć do siebie – jeśli tylko gusta konsumujących są zbieżne.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Miłość od pierwszego zasmakowania jest możliwa – przekonują twórcy kampanii Knorra. Ta pojawiła się w Internecie pod koniec kwietnia i szybko rozprzestrzeniła się wśród odbiorców. Do udziału w akcji marka zaprosiła kilku nieznających się wcześniej singli, dobierając ich w pary na podstawie upodobań kulinarnych. Wszystko to, by sprawdzić, czy możliwe jest, aby dzięki temu nawiązała się między nimi więź uczuciowa.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.