Marketing pod przykrywkąMarketing pod przykrywkąMarketing pod przykrywkąMarketing pod przykrywką

Marketing pod przykrywką

Marketing pod przykrywką
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zazwyczaj więźniowie nie brylują w reklamach. Osadzeni nie są postrzegani jako autorytety mogące doradzać w kwestiach sprawunków. Raczej trudno uczyć się od nich biznesu. Choć w serialu „Orange Is the New Black” przestępczynie rozkręcają niezły interes, a najbardziej znany slogan reklamowy „Just do it” to trawestacja słów skazańca, marketingowcy rzadko zaglądają z kamerami za kratki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się