Kalendarz Pirelli – brandingowy hitKalendarz Pirelli – brandingowy hitKalendarz Pirelli – brandingowy hitKalendarz Pirelli – brandingowy hit
Liliane Ferrarezi, kalendarz Pirelli 2005. fot. Patrick Demarchelier

Kalendarz Pirelli – brandingowy hit

Kalendarz Pirelli – brandingowy hit
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Premiera kalendarza Pirelli 2005 odbyła się 18 listopada 2004 roku w Copacabana Fort w Rio de Janeiro. Jaka była historia tego „gadżetu reklamowego” – tańszego niż reklama telewizyjna, a skuteczniejszego niż niejedna intensywna kampania reklamowa?

Każdego roku, kiedy prezentowany jest kolejny kalendarz Pirelli, jest to jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń świata mody, fotografii i sztuki. To przedsięwzięcie łączące sztukę z wysmakowanym erotyzmem.
Kontrasty i zmysłowe portrety
Kalendarz Pirelli na 2005 rok ma odzwierciedlać połączenie zmysłowego piękna kobiecego ciała i klasycznej czarno-białej fotografii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja