W malarstwie kopiowanie dzieła sztuki uznawane jest za fałszerstwo. W prawie autorskim skopiowanie cudzego utworu jest plagiatem. W sieci powielenie treści na stronie nazywa się duplikatem treści (ang. duplicate content). Czy to zjawisko jest tak samo niebezpieczne, jak kradzież? Jakie negatywne konsekwencje wynikają z duplikowania treści?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyobraź sobie dwie różne pączkarnie znajdujące się naprzeciwko siebie. Przed drzwiami każdej z nich stoją nawoływacze. Przekrzykują się jeden przez drugiego, zachęcając przechodniów do skorzystania z oferty konkretnego punktu z pączkami. Ku twojemu zdziwieniu okazuje się, że obaj krzyczą to samo. Słowo w słowo. W której pączkarni kupisz słodkości?
Dziwne…?
Właśnie taka dezorientacja może powstać, gdy użytkownik przeczyta na twojej stronie powielone czy skopiowane treści.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.