Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowychJak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowychJak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowychJak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych
Chcesz szybko zainspirować zespół? Przedstaw mu dane w ciekawej formie (fot. Pixabay)

Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych

Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych
Ewa Galica

Ewa Galica

-

strategic consultant & partner, &Sons Strategic Consultants

Ewa Galica

Ewa Galica

strategic consultant & partner
&Sons Strategic Consultants

Strateg z zamiłowania i zawodu. Przez ponad dekadę związana z agencją reklamową PZL. Współpracowała przy budowaniu marek z różnych kategorii, m.in. mBank, Santander, Grupa Żywiec, CEDC, Ikea, PKOl, Coconaut, Up and Go. Wierzy w połączenie w strategii podejścia miękkiego z twardym, czyli strategii biznesowej i kreatywnej. Liczb i emocji. Celów i obrazów. Doświadczania poprzez zmysły. Bo jak mawiał najtwardszy strateg w historii, Napoleon Bonaparte, „światem rządzi wyobraźnia”. Prywatnie wielbicielka reklam z wyobraźnią i tańca flamenco.

Lubimy badać. Znać odpowiedzi na wszelkie pytania, oszacowywać zjawiska procentowo, prześwietlać potencjalnych odbiorców produktów, usług, komunikatów. Działy marketingu chcą wiedzieć. A ponieważ ta wiedza kosztuje, powinny zrobić z niej użytek i wycisnąć ile się da. Ale raporty badawcze, zwłaszcza te ilościowe, nierzadko kilkusetstronicowe, zatykają e-mailowe skrzynki. No bo kto dobrowolnie odda się lekturze opasłego tomu z cyferkami? W dobie Netflixa?! Come on!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się