Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?
Dobre badanie, czyli jakie?

Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?

Czy badania są WOOW? Czy stanowią Wciągającą Opowieść o Wnioskach?
Anna Gorączka

Anna Gorączka

-

kierownik działu badań i analiz, Żabka Polska

Anna Gorączka

Anna Gorączka

kierownik działu badań i analiz
Żabka Polska

Od 2006 r. związana z badaniami dla branży FMCG. Członek PTBRiO. Przez wiele lat pracowała w firmach FMCG na różnych stanowiskach w obszarze insightów i strategii. Obecnie w Żabka Polska odpowiada za zespół badań i analiz. Po godzinach rozwija nowe metodologie badawcze. Zainteresowania: gamification, wisdom of crowds, ekonomia behawioralna.

W ostatnich latach na rynku pojawiły się nowe podmioty spoza branży badawczej, dostarczające wiedzę o rynku, konsumencie i jego potrzebach. Badania stały się jednym z wielu źródeł informacji biznesowych. Liczba tych źródeł często przekracza możliwości poznawcze firm. Jak zatem sprawić, by wyniki rzetelnych badań wyróżniały się w gąszczu dostępnych informacji? Co zrobić, by były kluczowym źródłem przy podejmowaniu decyzji biznesowych?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się