Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Czy dyskutowane ostatnio archetypy marki są passé? (źr. il. Grupa iCEA)

Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?

Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Martyna Widomska

Martyna Widomska

-

specjalistka ds. marketingu, Grupa iCEA

Martyna Widomska

Martyna Widomska

specjalistka ds. marketingu
Grupa iCEA

Absolwentka zarządzania i dziennikarstwa ze specjalizacją w nowych mediach. W marketingu zajmuje się zarządzaniem komunikacją marki, tworzeniem treści oraz koordynowaniem ciekawych projektów marketingowych. Gdyby jednak istniało stanowisko „człowiek orkiestra”, z pewnością należałoby do niej. W pracy stawia na kreatywność i krytyczne myślenie. Trudno opisać człowieka w kilku znakach, dlatego swój biogram kończy zwykle w dwóch słowach: nordic noir i pizza.

Co sprawia, że jedną markę lubisz bardziej od innych? I jak to się stało, że Lego wychodzi ze swoją komunikacją również do dorosłych, mimo że sprzedaje tylko klocki? Dla niektórych to „tylko”, a dla innych „aż” klocki. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego tak jest, a także czym są archetypy i jak mogą pomóc w kreowaniu wartości marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja