IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?
Czy na dłuższą metę marka IKEA poniesie straty? (fot. Pixabay)

IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?

IKEA i zwolnienie pracownika za wyrażanie opinii o grupie LGBT. Jakie mogą być konsekwencje dla marki i sprzedaży?
Agnieszka Górnicka

Agnieszka Górnicka

-

prezes zarządu, Inquiry Market Research

Agnieszka Górnicka

Agnieszka Górnicka

prezes zarządu
Inquiry Market Research

Badaniami rynku zajmuje się od początku lat 90. Jest jednym z najbardziej doświadczonych ekspertów w tej branży. Obecnie prowadzi niezależną agencję badawczą Inquiry, gdzie pracuje nad nowatorskimi metodami badawczymi i realizacją projektów na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w zaawansowanych technikach ilościowych i jakościowych. Szczególnie interesuje się zagadnieniami dotyczącymi sieci detalicznych, motoryzacji, rynku FMCG, telekomunikacji i IT. Z wykształcenia jest fizykiem (Uniwersytet Warszawski). W przeszłości pracowała kolejno: jako badacz w SMG/KRC, konsultant w CAL Company Assistance i menedżer działu badań w ACNielsen.

Na swojej intranetowej stronie IKEA zamieściła wpis pt. „Włączanie LGBT+ jest obowiązkiem każdego z nas”. W odpowiedzi jeden z jej pracowników zaprzeczył, dodając cytat z Biblii „Biada temu, przez którego przychodzą zgorszenia…” i stwierdzając, że „promowanie homoseksualizmu i innych dewiacji to sianie zgorszenia”. Został zwolniony. Co na temat firmy i całej sprawy sądzą konsumenci w Polsce? Spójrzmy na wyniki dwóch niedawnych badań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się