Dorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
2000 – odrzucenie oferty AOL i koncentracja na użytkowniku
Google nie zarabiał jeszcze na reklamie, ale na udostępnianiu innym firmom licencji na wyszukiwarkę. Oferta od America Online (AOL) wydawała się idealna: dostawca usług internetowych połączył się z Time Warner i był jednym z najważniejszych wtedy przedsiębiorstw internetowych. Pomimo tego twórcy Google, Siergiej Brin i Larry Page, preferujący rozmowy z inżynierami, niechętnie wchodzili w kontakty z szefami AOL.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.