Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG? - Marketing przy Kawie
Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?
Arch Deluxe – najkosztowniejsza porażka McDonald’s

Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?

Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?
Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

-

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Napój niegazowany o smaku ptasich gniazd, Pepsi Słony Arbuz, a nawet miks piwa z mlekiem – choć podobne pomysły brzmią dla nas dziwnie, wszystkie są rzeczywistymi innowacjami, które ujrzały światło dzienne w Japonii. Każdego roku na rynek trafiają tam tysiące nowych produktów, ale zaledwie kilkanaście procent przetrwa dłużej niż dwa lata. Podobna reguła obowiązuje na całym świecie, również w Polsce. Dlaczego?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to