Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?
Arch Deluxe – najkosztowniejsza porażka McDonald’s

Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?

Co można popsuć, pracując nad nowym produktem FMCG?
Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

-

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Michał Protasiuk, Anna Gorączka

Napój niegazowany o smaku ptasich gniazd, Pepsi Słony Arbuz, a nawet miks piwa z mlekiem – choć podobne pomysły brzmią dla nas dziwnie, wszystkie są rzeczywistymi innowacjami, które ujrzały światło dzienne w Japonii. Każdego roku na rynek trafiają tam tysiące nowych produktów, ale zaledwie kilkanaście procent przetrwa dłużej niż dwa lata. Podobna reguła obowiązuje na całym świecie, również w Polsce. Dlaczego?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja