Globalne marki zwykle przez cały czas zazdrośnie strzegą swoich strategii. Czasowym wyjątkiem jest wejście na giełdę: zmusza firmę do ujawnienia planów i założeń, pozwala zainteresowanym zajrzeć za kurtynę. W przypadku Airbnb pokazuje, jak burzliwy rok ma za sobą firma, na czym opiera swoją komunikację i z jakimi problemami musi się mierzyć. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Miniony rok był dla Airbnb pełen sprzeczności. Zaczął się od pandemii, czyli katastrofy finansowej i organizacyjnej. Ostatecznie firmie udało się przetrwać i zadebiutować na giełdzie. Globalna marka i obecność na całym świecie zapewniają szybki dopływ nowych klientów i przewagę nad tradycyjnymi konkurentami hotelowymi, którzy działają lokalnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.