Na Twittera młodzi idą chętnie, a marki nieudolnie - Marketing przy Kawie
Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowychGen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowychGen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowychGen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych
Wykreowana wspólnymi siłami przestrzeń daje nastolatkom poczucie bezpieczeństwa na TT (fot. Cottonbro Studio/Pexels)

Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych

Gen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowych

Rafał Hydzik

-

researcher, IQS

Rafał Hydzik

researcher, IQS

Badacz nie tylko z pasji, ale i z zawodu. Dzięki dotychczasowym współpracom z badaczami z najwyższej półki nauczył się zbroić swoją ciekawość w szereg odpowiednich narzędzi, nie zamykając się przy okazji na żadną z badawczych technik. Szczególnie blisko mu do medialnych analiz sportu i grzebania w internetowych społecznościach.

Jagoda Rakowska

-

researcher, IQS

Jagoda Rakowska

researcher, IQS

Badaczka ze szczególnym zamiłowaniem do metod jakościowych, laureatka konkursu Zbadaj.to 2021. Od ponad roku związana z agencją IQS, w której stawiała swoje pierwsze zawodowo-badawcze kroki – wcześniej realizowała projekty badawcze z pasji. Na razie nie ogranicza swojej wrodzonej ciekawości i lawiny pytań do konkretnego obszaru.

Twitter – marketingowy kamień w bucie. Wystarczy wybrać się na niedługą przechadzkę po tamtejszych profilach znanych marek, by doznać poniekąd intrygującego, a zarazem surrealistycznego poczucia rzeczywistości wręcz postapokaliptycznej. Social media są w niej jakby reliktem przeszłości. Tymczasem, jak na złość, między tymi ruinami śmiało zagnieżdżają się nastolatki. Właśnie w tej nieoczywistości dopatrują się szans na budowanie takich więzi, jakich nie doświadczają nigdzie indziej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to