Gdy firma wie o nas za dużoGdy firma wie o nas za dużoGdy firma wie o nas za dużoGdy firma wie o nas za dużo

Gdy firma wie o nas za dużo

Gdy firma wie o nas za dużo
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W ubiegłym roku po Sieci krążył dowcip o niebezpieczeństwach płynących z zamawiania pizzy. Był on dość dowolną przeróbką pochodzącej ze strony ACLU animacji przedstawiającej rozmowę telefoniczną klienta z telemarketerką z pizzerii. Pracownica ta zdradzała wyjątkowo głęboką wiedzę na temat przyzwyczajeń klienta, jego stanu zdrowia oraz konta. Program miał w humorystyczny sposób unaocznić rzeczywisty problem, jakim może stać się gromadzenie danych i łączenie baz klientów. Każdy medal ma jednak dwie strony. To dzięki udostępnianiu danych możemy oczekiwać dopasowanej oferty i lepszej obsługi ze strony firm.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja