10 faktów na temat personal brandingu - Marketing przy Kawie
Fakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktykaFakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktykaFakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktykaFakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktyka
Marka osobista to swego rodzaju superbohaterska peleryna, którą na siebie zakładasz (fot. morn_japan/Pixabay)

Fakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktyka

Fakty i mity na temat budowania marek osobistych – z perspektywy praktyka
Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha

-

creative owner, More Bananas

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha

creative owner
More Bananas

Ostatnio wydała e-book „Kompletny przewodnik budowania marki osobistej od zera”. Rozwija produkty i usługi, buduje strategie dla klientów, dba o komunikację agencji. Prowadzi szkolenia, konferencje i webinary, publikuje w prasie branżowej, wykłada na studiach podyplomowych. Jest główną organizatorką spotkań Crash Mondays i ambasadorką Małopolskiego Festiwalu Innowacji.

Personal branding, czyli inaczej świadome kształtowanie swojego wizerunku w oczach innych osób, pozwala na wyróżnienie się z tłumu i osiągnięcie swoich celów biznesowych lub zawodowych, a nawet i prywatnych. Kojarzenie marki osobistej tylko i wyłącznie z biznesem jest podejściem błędnym. Sprawia, że nie budujemy autentycznej marki osobistej, lecz kreujemy siebie i nieprawdziwy wizerunek swojej osoby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja