Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?
Marka aktywna na Facebooku stale uczy się o swoich odbiorcach (źr. ARM)

Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?

Facebook, firmowe konto i statystyki. Na które zwrócić uwagę? Co one oznaczają?
Anna Bugaj

Anna Bugaj

-

social media manager, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Anna Bugaj

Anna Bugaj

social media manager
Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Cały dzień siedzi w social mediach i jeszcze jej za to płacą. Analizuje i optymalizuje, żeby najbardziej polubić się z algorytmem Facebooka. Specjalista komunikacji w biznesie. Na co dzień ogarnia zespół w dziale social media i uczy innych, dlaczego nawet w „trudnych” branżach nie wolno odpuszczać tych kanałów.

Planujesz założenie firmowego konta na Facebooku? Świetnie, bo otwarcie się na interakcje z konsumentami znakomicie zwiększa dziś szanse na rynkowy sukces. Ale do argumentów „za” dołóż jeszcze dostęp do cennych danych na temat fanów marki. Zapewnia je Facebook w swojej biznesowej odsłonie.

Media społecznościowe stały się pierwszym i podstawowym źródłem informacji zarówno przy wymianie treści prywatnych, jak i biznesowych. Są też ogromną bazą wiedzy o zachowaniach użytkowników. Zawarte w nich statystyki pozwalają markom dowiedzieć się, czego internauci szukają, co lubią, w jaki sposób spędzają czas.

Aktualnie (mimo minimalnej straty) Facebook jest najważniejszą platformą społecznościową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się