Planujesz założenie firmowego konta na Facebooku? Świetnie, bo otwarcie się na interakcje z konsumentami znakomicie zwiększa dziś szanse na rynkowy sukces. Ale do argumentów „za” dołóż jeszcze dostęp do cennych danych na temat fanów marki. Zapewnia je Facebook w swojej biznesowej odsłonie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Media społecznościowe stały się pierwszym i podstawowym źródłem informacji zarówno przy wymianie treści prywatnych, jak i biznesowych. Są też ogromną bazą wiedzy o zachowaniach użytkowników. Zawarte w nich statystyki pozwalają markom dowiedzieć się, czego internauci szukają, co lubią, w jaki sposób spędzają czas.
Aktualnie (mimo minimalnej straty) Facebook jest najważniejszą platformą społecznościową.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.