Jak powstaje tekst o najciekawszych realizacjach real-time marketingu? Trzeba szybko wybrać dobre przykłady, a później jeszcze szybciej pisać, aby nie straciły na aktualności. Tym właśnie jest RTM – wyścigiem z newsami, czyli w zasadzie z czasem.Real-time marketing (RTM) polega na szybkim i trafnym reagowaniu w komunikacji marki na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne czy kulturowe. Powstała w efekcie atrakcyjna treść ma samorzutnie rozprzestrzeniać się po sieci. Powinna wzbudzać ogromne zaangażowanie użytkowników – przy jednocześnie niewielkim koszcie dystrybucji.
Content is still king but… w real-time marketingu najważniejszy jest chwytliwy pomysł.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.