RTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładówRTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładówRTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładówRTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładów
Musisz być czujny i szybki, to oczywiste (fot. Pixabay)

RTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładów

RTM – chwytanie tematów dla marek. Założenia, porady i garść dobrych przykładów
Łukasz Kępiński

Łukasz Kępiński

-

CEO, założyciel, Agencja influencerska Tears of Joy

Łukasz Kępiński

Łukasz Kępiński

CEO, założyciel, Agencja influencerska Tears of Joy

Wcześniej rozwijał dział social media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi uczył się „w start-upy”. Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych – Środa Dzień Bloga. Ma 9 lat doświadczenia w digital marketingu.

Julia Skurpel

Julia Skurpel

-

junior marketing & PR specialist, Tears of Joy oraz Fabryka Marketingu

Julia Skurpel

Julia Skurpel

junior marketing & PR specialist, Tears of Joy oraz Fabryka Marketingu

Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z marketingiem związana od roku.

Jak powstaje tekst o najciekawszych realizacjach real-time marketingu? Trzeba szybko wybrać dobre przykłady, a później jeszcze szybciej pisać, aby nie straciły na aktualności. Tym właśnie jest RTM – wyścigiem z newsami, czyli w zasadzie z czasem.

Real-time marketing (RTM) polega na szybkim i trafnym reagowaniu w komunikacji marki na bieżące wydarzenia społeczne, polityczne czy kulturowe. Powstała w efekcie atrakcyjna treść ma samorzutnie rozprzestrzeniać się po sieci. Powinna wzbudzać ogromne zaangażowanie użytkowników – przy jednocześnie niewielkim koszcie dystrybucji.

Content is still king but… w real-time marketingu najważniejszy jest chwytliwy pomysł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się