Dobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegaćDobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegaćDobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegaćDobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegać
Na Facebooku nie piłuj. Rozwiązuj problemy (fot. Pixabay)

Dobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegać

Dobry content na profilach specjalistycznych na Facebooku. Jak go tworzyć, a czego się wystrzegać
Anna Ulatowska

Anna Ulatowska

-

head of creative, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Anna Ulatowska

Anna Ulatowska

head of creative
Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Myśli ubiera w słowa, a słowa w emocje. Jak nie wymyśla, to myśli, co by tu napisać. Dziennikarka. Marketingowiec. Pasjonatka social mediów. Na co dzień zajmuje się ogarnianiem chaosu w dziale kreacji i tworzeniem tekstów, które złapią klientów za serca.

Oferujesz specjalistyczne produkty lub usługi i zdecydowałeś się prowadzić profil na Facebooku? Tyle że nie bardzo wiesz, co pisać o swojej ofercie... W rezultacie wolisz np. wrzucić zdjęcie produktu przedstawianego na targach niż pokazać, jakie ten produkt ma właściwości i co w praktyce można dzięki niemu zrobić. Zajrzyj do tego tekstu. Dowiesz się, jak lepiej wykorzystywać swoje szanse w mediach społecznościowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się