Łowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi ScottowiŁowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi ScottowiŁowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi ScottowiŁowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi Scottowi
Siedmiominutowa historia o niedźwiedziach wyszła ze studia Scott Free (fot. kadr ze spotu Coca-Coli)

Łowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi Scottowi

Łowca niedźwiedzi. Coca-Cola zaufała Ridleyowi Scottowi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Coca-Cola, zlecając reżyserię nowej reklamy Ridleyowi Scottowi, pokazała, że nie wierzy w „klątwę Blade Runnera”. Wierzy za to, że uda jej się wylansować kolejny globalny symbol, podobnie jak przed laty powiodło jej się to z własną wersją Świętego Mikołaja.

Tyrell Corp. to firma z sektora nowoczesnych technologii, zlokalizowana na obrzeżach Los Angeles. Założona przez doktora Eldona Tyrella, ma siedzibę w olbrzymim budynku w kształcie piramidy.

To, że firmę tę wymyślono wyłącznie na potrzeby filmu „Blade Runner” (polski tytuł: „Łowca androidów”) w reżyserii Ridleya Scotta, nie przeszkadzało fanom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja