Disco polo w AI – fałszujący ChatGPTDisco polo w AI – fałszujący ChatGPTDisco polo w AI – fałszujący ChatGPTDisco polo w AI – fałszujący ChatGPT
Jak nam jeszcze ta AI zaśpiewa? (fot. Alexandra Koch/Pixabay)

Disco polo w AI – fałszujący ChatGPT

Disco polo w AI – fałszujący ChatGPT
Krzysztof Mierzyński

Krzysztof Mierzyński

-

content marketing director, Sunrise System

Krzysztof Mierzyński

Krzysztof Mierzyński

content marketing director
Sunrise System

Contentowiec najpierw z wyboru, później z przypadku, a na koniec z zamiłowania. Żywy przykład tego, że po filologii też można znaleźć pracę i robić to, co się lubi. Od ponad 10 lat zgłębia tajemnice nie tylko content marketingu, ale też copywritingu, webwritingu i SEO… Obserwuje ze szczególną uwagą zmiany w marketingu zmierzające do automatyzacji i jeszcze głębszej personalizacji tworzonych przekazów reklamowych i reklamopodobnych.

Znowu ta sztuczna inteligencja… No znowu, znowu – a to dopiero początek! Temat AI wraca jak zły pieniądz… albo jak disco polo. Ci, którzy na początku lat dwutysięcznych wieszczyli temu gatunkowi muzyki rychły zgon, przeżyli kilka lat temu mocne zaskoczenie.

Dlaczego disco polo wróciło? No cóż, nie wchodząc głębiej w szczegóły: bo ludzie go słuchają. Dlaczego temat AI wciąż wraca? No cóż, nie wchodząc głębiej w szczegóły: bo ludzie…

są tym tematem zafascynowani;
boją się AI;
liczą na sztuczną inteligencję;
korzystają z niej itd.

I tak jak disco polo, AI to znakomite narzędzie, z którego – czy nam się to podoba, czy nie – będziemy korzystać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja