Decyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowejDecyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowejDecyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowejDecyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowej

Decyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowej

Decyzje biznesowe na podstawie rzetelnych danych w analityce internetowej
Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

-

Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

Jeżeli organizacja opiera się na błędnych danych, żadne analizy nie mają sensu. Tylko rzetelne dane pozwalają na podjęcie wartościowych działań. W sytuacji, gdy dane raportowane są błędnie, można przeoczyć spadek najważniejszych metryk, a tym samym nieświadomie generować straty.

Przeprowadzając audyty narzędzi analitycznych, często zauważamy, że firmy skupiają się na rozbudowywaniu oprogramowania i wykorzystywaniu jego nowych funkcjonalności. Zdarza się, że dbanie o poprawność gromadzonych danych schodzi na drugi plan.

Raport Wykorzystanie narzędzi analityki internetowej wskazuje, że aż 80% polskich serwisów gromadzi dane niepoprawne lub niepełne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się