Choć prawie każdy ze 105 największych polskich serwisów internetowych zainstalował u siebie Google Analytics, jedynie 20% z nich korzysta z bardziej zaawansowanych funkcji tego narzędzia – wynika z raportu firmy Conversion. Co mogliby zyskać zarządzający tymi serwisami, gdyby wdrożyli choćby tylko 5 dodatkowych rozwiązań?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co zrobić, aby uzyskiwać więcej cennych danych, pomocnych w podejmowaniu decyzji biznesowych? Oto 5 propozycji lepszego wykorzystania usługi Google Analytics.
1. Wykorzystaj śledzenie zdarzeń
Dzięki śledzeniu zdarzeń możemy wysyłać do Google Analytics informacje o tych interakcjach użytkownika ze stroną, które nie powodują przeładowania witryny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.