Jak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługiJak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługiJak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługiJak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługi

Jak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługi

Jak doładować swoje Google Analytics? 5 sposobów wykorzystania zaawansowanej konfiguracji usługi
Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

-

Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

Choć prawie każdy ze 105 największych polskich serwisów internetowych zainstalował u siebie Google Analytics, jedynie 20% z nich korzysta z bardziej zaawansowanych funkcji tego narzędzia – wynika z raportu firmy Conversion. Co mogliby zyskać zarządzający tymi serwisami, gdyby wdrożyli choćby tylko 5 dodatkowych rozwiązań?

Co zrobić, aby uzyskiwać więcej cennych danych, pomocnych w podejmowaniu decyzji biznesowych? Oto 5 propozycji lepszego wykorzystania usługi Google Analytics.

1. Wykorzystaj śledzenie zdarzeń

Dzięki śledzeniu zdarzeń możemy wysyłać do Google Analytics informacje o tych interakcjach użytkownika ze stroną, które nie powodują przeładowania witryny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się