7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera

7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera

7 powodów, dla których warto sięgnąć po Google Tag Managera
Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

-

Elżbieta Brzóz

Elżbieta Brzóz

Google Tag Manager to system zarządzania skryptami na stronach internetowych. Pozwala na dodawanie i modyfikację dowolnych skryptów – od śledzących w narzędziach analitycznych, przez skrypty śledzenia konwersji i remarketingowe z systemów reklamowych (np. AdWords), aż po niemal wszystkie JavaScript (np. ankiety). Wszystko to bez angażowania firmowego działu IT.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja