Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)

Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)

Jak Google Analytics może pomóc w analizie efektywności działań marketingowych (modele atrybucji)
Sylwia Ślusarczyk

Sylwia Ślusarczyk

-

Sylwia Ślusarczyk

Sylwia Ślusarczyk

Przy kupowaniu wielu produktów decyzja jest złożonym procesem – także online. Internauta najpierw rozpoznaje rynek, porównuje oferty i szuka tej najlepszej dla siebie. Dlatego punktów interakcji użytkownika z serwisem może być kilka w trakcie jednego procesu zakupowego. Do ich analizy w Internecie można zastosować modele atrybucji w Google Analytics.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się