To, co spotyka pieniądze w czasie inflacji, przytrafiło się też „wartości dla klienta”. Stała się ona jednym z najbardziej zdewaluowanych i rozmytych terminów, używanym najczęściej jako synonim niskiej ceny. W rzeczywistości jest jedną z podstaw współczesnego marketingu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cena Big Maca jest punktem odniesienia wskaźnika pomiaru parytetu siły nabywczej walut. To oczywiście tzw. Big Mac Index tygodnika „The Economist”. Najnowsze notowanie pokazuje, że średnia cena Big Maca w Polsce wynosi 17,75 zł, co oznacza, że przez ostatni rok wzrosła aż o 26 proc.
Nie tylko w Polsce. Pod koniec lutego McDonald’s podniósł ceny w Wielkiej Brytanii, a mimo to sprzedaż wzrosła.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |