Doradza firmom i prowadzi szkolenia, jak wdrażać GenAI w procesach marketingowych. Trener biznesu, coach grupowy zespołów, wykładowca, doradca i autor. Pasjonat AI, strategii komunikacji oraz inwentyki. Doświadczenie zdobywał w agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m.in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego (Ogilvy, Young & Rubicam, Havas). Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Wykładowca marketingu strategicznego na SWPS. Współtworzył formułę i program oraz był wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach, jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów ThinkTank i Superbrands. Autor wielu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny”, „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”. Autor narzędzi dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Karty Opowieści”, „Vita Inspira”, „Personality”.