Customer journey, multichannel, omnichannel – to nie tylko modne hasła. To sposób myślenia, który powinny znać wszystkie firmy oferujące produkty i usługi online i offline. Te, które już go znają, sprzedają skuteczniej i nie boją się efektu ROPO.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zmienia się rola fizycznych punktów sprzedaży i fizycznych sprzedawców. Stają się oni tylko jednymi z wielu punktów kontaktu klientów z markami i produktami, a klient końcowy coraz bardziej przyzwyczaja się do tego, że wszystko można zrobić online. Kluczowym wyzwaniem dla firm jest więc opracowanie optymalnych ścieżek obsługi klienta, które uwzględniają wszystkie możliwe kanały w Internecie i poza nim.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.