Customer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupówCustomer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupówCustomer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupówCustomer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupów
Klient sam wybiera swoją trasę (fot. Silvy78/Fotolia)

Customer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupów

Customer journey – co to jest i czego może nauczyć nas o tym, jak zachęcać klientów do zakupów
Albert Hupa

Albert Hupa

-

prezes, IRCenter

Albert Hupa

Albert Hupa

prezes
IRCenter

Doktor socjologii, członek PTBRiO, badacz sieci społecznych, specjalista w zakresie analiz digital i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z zastosowaniem technologii internetowych i mobilnych).

Customer journey, multichannel, omnichannel – to nie tylko modne hasła. To sposób myślenia, który powinny znać wszystkie firmy oferujące produkty i usługi online i offline. Te, które już go znają, sprzedają skuteczniej i nie boją się efektu ROPO.

Zmienia się rola fizycznych punktów sprzedaży i fizycznych sprzedawców. Stają się oni tylko jednymi z wielu punktów kontaktu klientów z markami i produktami, a klient końcowy coraz bardziej przyzwyczaja się do tego, że wszystko można zrobić online. Kluczowym wyzwaniem dla firm jest więc opracowanie optymalnych ścieżek obsługi klienta, które uwzględniają wszystkie możliwe kanały w Internecie i poza nim.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się