Wiele kanałów, wiele sprzedaży?Wiele kanałów, wiele sprzedaży?Wiele kanałów, wiele sprzedaży?
Ważniejsza jest wierność klientowi niż kanałowi sprzedaży (fot. kritiya/Fotolia)

Wiele kanałów, wiele sprzedaży?

Wiele kanałów, wiele sprzedaży?
Michał Kraus

Michał Kraus

-

dyrektor ds. PR i marketingu, Grupa Unity

Michał Kraus

Michał Kraus

dyrektor ds. PR i marketingu
Grupa Unity

Jesteśmy na etapie przesunięcia uwagi z tradycyjnych punktów styku i obsługi klienta w stronę tych elektronicznych. Z punktu widzenia sprzedawcy mniejsze znaczenie ma jednak sam punkt styku, w którym konsument dokonuje zakupu. Ważne, by pozostał przy jego produkcie i wydawał pieniądze w jego sklepie.

Brian Walker, znany analityk z firmy Forrester Research, w raporcie z 2011 r. zatytułowanym „Agile Commerce” zauważa, że czas zerwać z tradycyjnym rozumieniem kanału sprzedaży.

Na konsumenta nie możemy patrzeć przez pryzmat kanału, ponieważ on chce utożsamiać się z marką, a nie z kanałem rozumianym jako sklep internetowy czy sklep tradycyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja