Jesteśmy na etapie przesunięcia uwagi z tradycyjnych punktów styku i obsługi klienta w stronę tych elektronicznych. Z punktu widzenia sprzedawcy mniejsze znaczenie ma jednak sam punkt styku, w którym konsument dokonuje zakupu. Ważne, by pozostał przy jego produkcie i wydawał pieniądze w jego sklepie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Brian Walker, znany analityk z firmy Forrester Research, w raporcie z 2011 r. zatytułowanym „Agile Commerce” zauważa, że czas zerwać z tradycyjnym rozumieniem kanału sprzedaży.
Na konsumenta nie możemy patrzeć przez pryzmat kanału, ponieważ on chce utożsamiać się z marką, a nie z kanałem rozumianym jako sklep internetowy czy sklep tradycyjny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.