LuxHub prezentuje wyniki badania „Luxury Customer Journey” (infografika) - Marketing przy Kawie
LuxHub prezentuje wyniki badania „Luxury Customer Journey” (infografika)
  • 0
  • 1
22.09.2015

LuxHub prezentuje wyniki badania „Luxury Customer Journey” (infografika)

Wysoka jakość (47%) i zgodność z obowiązującą modą (32%) to cechy najczęściej łączone z markami luksusowymi – wynika z badania „Luxury Customer Journey” przeprowadzonego przez LuxHub (Havas Media Group). Sprzedaż w fizycznych punktach pozostawia w tyle e-commerce, jednak 40% zakupów w butikach jest dokonywanych pod wpływem mediów cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 września 2015