Przyszłość analityki w omnichannelPrzyszłość analityki w omnichannelPrzyszłość analityki w omnichannelPrzyszłość analityki w omnichannel

Przyszłość analityki w omnichannel

Przyszłość analityki w omnichannel
Karolina Lejman-Rosińska

Karolina Lejman-Rosińska

-

digital analytics business manager, Bluerank

Karolina Lejman-Rosińska

Karolina Lejman-Rosińska

digital analytics business manager
Bluerank

ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej

Obecnie inicjatywa zakupu przeszła na stronę klienta. Mając rosnące możliwości poszukiwania i wyboru produktu, oczekuje on dobrej jakości w akceptowalnej cenie. Decyzja o zakupie nie zajmuje mu tyle czasu, co kiedyś. Sama zaś transakcja powinna być łatwa, a odbiór produktu szybki.

Dla specjalistów marketingu kluczowe jest zatem znalezienie Zero Moment of Truth, czyli momentu, w którym klienci podejmują wstępną decyzję o zakupie. Poszukują oni informacji na blogach i forach, porównują oferty w porównywarkach cen, radzą się znajomych czy innych użytkowników w mediach społecznościowych.

W międzyczasie trafiają na listę odbiorców kampanii RTB, remarketingowych, spersonalizowanych e-mailingów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja