Obecnie inicjatywa zakupu przeszła na stronę klienta. Mając rosnące możliwości poszukiwania i wyboru produktu, oczekuje on dobrej jakości w akceptowalnej cenie. Decyzja o zakupie nie zajmuje mu tyle czasu, co kiedyś. Sama zaś transakcja powinna być łatwa, a odbiór produktu szybki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla specjalistów marketingu kluczowe jest zatem znalezienie Zero Moment of Truth, czyli momentu, w którym klienci podejmują wstępną decyzję o zakupie. Poszukują oni informacji na blogach i forach, porównują oferty w porównywarkach cen, radzą się znajomych czy innych użytkowników w mediach społecznościowych.
W międzyczasie trafiają na listę odbiorców kampanii RTB, remarketingowych, spersonalizowanych e-mailingów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.