To nie są czasy dla apodyktycznych marekTo nie są czasy dla apodyktycznych marekTo nie są czasy dla apodyktycznych marekTo nie są czasy dla apodyktycznych marek
Pryncypialni i nieznoszący sprzeciwu odchodzą (Creativa/Fotolia)

To nie są czasy dla apodyktycznych marek

To nie są czasy dla apodyktycznych marek
Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

-

Adriana Krawiec

Adriana Krawiec

Specjalistka z ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu, public relations, marketingu internetowym, komunikacji marketingowej. Copywriter i autorka publikacji w mediach branżowych.

Marką nie da się dziś w pełni zarządzać – trzeba pozwolić, by współtworzyli ją użytkownicy, zwłaszcza ci oddani i lojalni. Tę zasadę można doskonale przenieść na komunikację marki w social media. Brand managerowie i social media managerowie, którzy łudzą się, że ostre odgórne sterowanie jest wciąż możliwe, narażają marki na kłopoty. Złe skutki ma też niedbałość i bezmyślność. Poniżej – przegląd przykładów, które to potwierdzają.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się