Bezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamachBezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamachBezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamachBezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamach
Bliskość, pomoc, wspólnota działania – to cenne świąteczne motywy (kadr ze spotu Coca-Coli)

Bezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamach

Bezcenne w promocji, czyli co kupujemy w świątecznych reklamach
Emilia Czerwiec

Emilia Czerwiec

-

creative lead, Ancymony

Emilia Czerwiec

Emilia Czerwiec

creative lead
Ancymony

Z branżą reklamową związana od 9 lat. Słucha ze zrozumieniem, a potem zdarza się jej robić tak, że ludzie i się śmieją, i płaczą. Absolwentka antropologii kulturowej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka wielu branżowych artykułów i analiz. Fascynują ją zjawiska tabu i eufemizacji w języku, upraszczanie polszczyzny, alternatywne formy komunikacji, popkultura i nowe technologie oraz język równościowy. Współpracowała m.in. z markami: Piątnica, Pudliszki, Nescafe Dolce Gusto, Tyskie, Allegro, L’Oreal, Gatta, Sizeer, a także Bausch Health czy Orkla Care.

Okres przedświąteczny to czas intensywnej komunikacji marketingowej. Marki często chcą wtedy nie tylko sprzedawać – w świątecznych reklamach liczy się coś więcej. Jakie wartości są teraz szczególnie ważne dla konsumentów? Gdzie kończy się magia świąt, a zaczyna zwykła sztuczność? Czy opłaca się burzyć porządek właśnie w chwilach, gdy króluje tradycja?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się