Barbara Kurdej-Szatan to kolejna celebrytka, która przysporzyła kłopotów marce, w tym wypadku Play. Coca-Cola, Nike, Pepsi, Disney – wszystkie one doświadczyły podobnych sytuacji. Reakcje marek na oburzenie konsumentów są różne, zależą od kilku czynników. Ale zwykle firmy po prostu nie wiedzą, co zrobić. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do ozdobionego choinkami salonu utrzymanego w barwach bieli i fioletu lekkim krokiem wchodzi atrakcyjna para młodych ludzi. Idą w kierunku lady, przy której stoi rozpoznawalny duet sprzedawców. Chłopak staje przed wysokim brunetem w okularach, Maciejem Łagodzińskim, czyli „brunetem z reklamy Play”. Dziewczyna zwraca się do drugiego sprzedawcy, stojącego obok.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.