Barbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytamiBarbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytamiBarbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytamiBarbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytami
Mocno wyraziła pogląd w kontrowersyjnej sprawie dużej wagi. Dla marki niewybaczalne? (kadr z reklamy Play)

Barbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytami

Barbara Kurdej-Szatan nie była pierwsza. Jak marki radziły sobie z aferami z celebrytami
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Barbara Kurdej-Szatan to kolejna celebrytka, która przysporzyła kłopotów marce, w tym wypadku Play. Coca-Cola, Nike, Pepsi, Disney – wszystkie one doświadczyły podobnych sytuacji. Reakcje marek na oburzenie konsumentów są różne, zależą od kilku czynników. Ale zwykle firmy po prostu nie wiedzą, co zrobić.

Do ozdobionego choinkami salonu utrzymanego w barwach bieli i fioletu lekkim krokiem wchodzi atrakcyjna para młodych ludzi. Idą w kierunku lady, przy której stoi rozpoznawalny duet sprzedawców. Chłopak staje przed wysokim brunetem w okularach, Maciejem Łagodzińskim, czyli „brunetem z reklamy Play”. Dziewczyna zwraca się do drugiego sprzedawcy, stojącego obok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się