Nie oceniaj książki po reklamieNie oceniaj książki po reklamieNie oceniaj książki po reklamieNie oceniaj książki po reklamie

Nie oceniaj książki po reklamie

Nie oceniaj książki po reklamie
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

Jeśli w jednym zdaniu zestawimy słowa „reklama” i „książka”, większości czytelników do głowy przyjdą tylko dwa powiązania. Albo chodzi o promocję nowej publikacji, albo o kampanię społeczną mającą zachęcić do częstszego sięgania po literaturę. Co się jednak stanie, jeśli połączymy reklamę, książki i chińskie tkaniny?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się