Jak oni lokują, czyli product placement po polskuJak oni lokują, czyli product placement po polskuJak oni lokują, czyli product placement po polskuJak oni lokują, czyli product placement po polsku

Jak oni lokują, czyli product placement po polsku

Jak oni lokują, czyli product placement po polsku
Aneta Drożdżyńska

Aneta Drożdżyńska

-

junior account executive, HealthThink Public Relations

Aneta Drożdżyńska

Aneta Drożdżyńska

junior account executive
HealthThink Public Relations

Product placement jest narzędziem marketingowym służącym promowaniu produktów. Chodzi o takie wyeksponowanie danego produktu lub usługi w filmie czy serialu, aby widz poczuł się nienachalnie, ale skutecznie zachęcony do ich kupna i stosowania. Jak ta technika reklamy wykorzystywana jest jak dotąd w Polsce?

Jawność lokowania
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji latem 2011 r. wydała rozporządzenie, które ma dostosować polskie prawo do wymogów europejskich. Wprowadzono nowe wzory symboli graficznych do audycji telewizyjnych.

Widzowie mają być również informowani o tzw. lokowaniu produktu w programach telewizyjnych. Co oznacza to pojęcie?

„Lokowanie produktu” (kalka językowa z ang.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się