Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?
Kampania rekrutacyjna to tylko element employer brandingu (fot. Pixabay)

Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?

Kreatywny employer branding – jak go prowadzić?
Carolina Pietyra

Carolina Pietyra

-

digital strategy manager, service designer, Opus B

Carolina Pietyra

Carolina Pietyra

digital strategy manager, service designer
Opus B

Specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adaptacyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Liderka zespołu Opus B 4Corporate. Współpracowała z takimi organizacjami, jak Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas, Crédit Agricole.

Jak zbudować silną markę w oczach potencjalnych i obecnych pracowników? To ważne na rynku pracy, na którym dobry pracownik staje się powoli wartością deficytową. Jak odwrócić ten trend i przeprowadzać skuteczne rekrutacje?

Kreatywność w employer brandingu, czyli pielęgnowaniu marki pracodawcy, zaczyna się od human-centered designu. Wymaga też rzetelnej pracy nad komunikacją. Pomocne okażą się tutaj:

dobre insighty (nieoczywiste, pozyskiwane w badaniach informacje o odbiorcach czy kontekście działań employer brandingowych),
zestaw wyróżniających cech oferty firmy dla pracowników (employer/employee value proposition – EVP),
zmapowana ścieżka doświadczeń pracownika w organizacji (employee journey),
właściwie skonstruowane persony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się