Jak zbudować silną markę w oczach potencjalnych i obecnych pracowników? To ważne na rynku pracy, na którym dobry pracownik staje się powoli wartością deficytową. Jak odwrócić ten trend i przeprowadzać skuteczne rekrutacje?Kreatywność w employer brandingu, czyli pielęgnowaniu marki pracodawcy, zaczyna się od human-centered designu. Wymaga też rzetelnej pracy nad komunikacją. Pomocne okażą się tutaj:
dobre insighty (nieoczywiste, pozyskiwane w badaniach informacje o odbiorcach czy kontekście działań employer brandingowych),
zestaw wyróżniających cech oferty firmy dla pracowników (employer/employee value proposition – EVP),
zmapowana ścieżka doświadczeń pracownika w organizacji (employee journey),
właściwie skonstruowane persony.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.