Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”
Więcej contentu nie równa się więcej leadów dla firmy (fot. Pixabay)

Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”

Nowy trend w marketingu B2B: opinie i pracownicy „tacy jak my”
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Choć content marketing w komunikacji B2B bije branżowe rekordy popularności, kolejne badanie pokazuje, jak wiele treści marketingowych nie dociera do odbiorców. Cały czas poszukiwane są nowe ścieżki, a trendy z B2C przenoszą się do B2B. Jednym z nich jest poszukiwanie pomostu między technologią a ludźmi.

W prywatnych rozmowach z szefami firm, specjalistami marketingu i sprzedawcami często słychać narzekania na tzw. zgubione leady. Lead to podmiot potencjalnie zainteresowany usługą lub produktem. Pozostawił dane, np. adres e-mail lub numer telefonu, które pozwalają się z nim skontaktować i przejść do sprzedaży. Mimo emitowania reklam, mimo regularnego tworzenia treści na firmowego bloga i inne platformy ciągle brakuje leadów, jakich oczekuje sprzedaż.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się