Choć content marketing w komunikacji B2B bije branżowe rekordy popularności, kolejne badanie pokazuje, jak wiele treści marketingowych nie dociera do odbiorców. Cały czas poszukiwane są nowe ścieżki, a trendy z B2C przenoszą się do B2B. Jednym z nich jest poszukiwanie pomostu między technologią a ludźmi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W prywatnych rozmowach z szefami firm, specjalistami marketingu i sprzedawcami często słychać narzekania na tzw. zgubione leady. Lead to podmiot potencjalnie zainteresowany usługą lub produktem. Pozostawił dane, np. adres e-mail lub numer telefonu, które pozwalają się z nim skontaktować i przejść do sprzedaży. Mimo emitowania reklam, mimo regularnego tworzenia treści na firmowego bloga i inne platformy ciągle brakuje leadów, jakich oczekuje sprzedaż.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.




