Wiek nie gra roliWiek nie gra roliWiek nie gra roliWiek nie gra roli
Nie ma już muru dzielącego konsumenckie światy dorosłych i dzieci (kadr ze spotu Amazon Fire)

Wiek nie gra roli

Wiek nie gra roli
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Segmentacja konsumentów ze względu na wiek traci sens. Już od jakiegoś czasu można obserwować, że dorośli w zupełnie różnym wieku mają podobny styl życia. Następny w kolejce do zaniku jest podział między markami skierowanymi do dzieci i dorosłych.

Jeszcze nigdy styl życia czterdziesto- i pięćdziesięciolatków z wielkich miast, a także ich nastoletnich dzieci, nie był tak podobny. Kupują ubrania w tych samych sieciówkach, słuchają tej samej muzyki (Spotify), czytają te same książki, używają tych samych marek smartfonów, serwisów społecznościowych, jeżdżą po mieście na podobnych rowerach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja