Segmentacja konsumentów ze względu na wiek traci sens. Już od jakiegoś czasu można obserwować, że dorośli w zupełnie różnym wieku mają podobny styl życia. Następny w kolejce do zaniku jest podział między markami skierowanymi do dzieci i dorosłych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze nigdy styl życia czterdziesto- i pięćdziesięciolatków z wielkich miast, a także ich nastoletnich dzieci, nie był tak podobny. Kupują ubrania w tych samych sieciówkach, słuchają tej samej muzyki (Spotify), czytają te same książki, używają tych samych marek smartfonów, serwisów społecznościowych, jeżdżą po mieście na podobnych rowerach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |