Zmiana – to słowo zrobiło ostatnio zawrotną karierę. Pytanie tylko: czy to zmiany przyspieszyły, czy po prostu skruszała narracja stałości, którą w dużej mierze wspierały marketingowe matryce popularne w globalnej komunikacji?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze przed rozpoczęciem pandemii COVID-19 weszliśmy w narrację zmiany. Stałość, która jest przypisywana okresom gospodarczej prosperity lub innym mniej lub bardziej utrwalonym kontekstom społecznym, politycznym i ekonomicznym, zaczęła kruszeć. Otoczyła nas narracja zmiany, rzucania wyzwań, zakłócania, wszechobecnej innowacji.
Z jednej strony pojawił się swoisty paradygmat zmiany, który zakorzenił się na dobre w biznesie i marketingu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |