Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?
Warto zachować umiar w ocenie zachodzących teraz zmian (fot. Pixabay)

Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?

Czy zmiany zmienią postrzeganie zmiany?
Marek Tobota

Marek Tobota

-

założyciel, właściciel, Data Tribe

Marek Tobota

Marek Tobota

założyciel, właściciel
Data Tribe

Od 10 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w analizie small data i trendwatchingu na podstawie autorskich metod badawczych, z wykorzystaniem etnografii tradycyjnej i wirtualnej.

Zmiana – to słowo zrobiło ostatnio zawrotną karierę. Pytanie tylko: czy to zmiany przyspieszyły, czy po prostu skruszała narracja stałości, którą w dużej mierze wspierały marketingowe matryce popularne w globalnej komunikacji?

Jeszcze przed rozpoczęciem pandemii COVID-19 weszliśmy w narrację zmiany. Stałość, która jest przypisywana okresom gospodarczej prosperity lub innym mniej lub bardziej utrwalonym kontekstom społecznym, politycznym i ekonomicznym, zaczęła kruszeć. Otoczyła nas narracja zmiany, rzucania wyzwań, zakłócania, wszechobecnej innowacji.

Z jednej strony pojawił się swoisty paradygmat zmiany, który zakorzenił się na dobre w biznesie i marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja