Airbnb – co dalej z tą marką?Airbnb – co dalej z tą marką?Airbnb – co dalej z tą marką?Airbnb – co dalej z tą marką?
Przez lata szło dobrze – aż do pandemii (fot. Pixabay)

Airbnb – co dalej z tą marką?

Airbnb – co dalej z tą marką?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Globalne marki zwykle przez cały czas zazdrośnie strzegą swoich strategii. Czasowym wyjątkiem jest wejście na giełdę: zmusza firmę do ujawnienia planów i założeń, pozwala zainteresowanym zajrzeć za kurtynę. W przypadku Airbnb pokazuje, jak burzliwy rok ma za sobą firma, na czym opiera swoją komunikację i z jakimi problemami musi się mierzyć.

Miniony rok był dla Airbnb pełen sprzeczności. Zaczął się od pandemii, czyli katastrofy finansowej i organizacyjnej. Ostatecznie firmie udało się przetrwać i zadebiutować na giełdzie. Globalna marka i obecność na całym świecie zapewniają szybki dopływ nowych klientów i przewagę nad tradycyjnymi konkurentami hotelowymi, którzy działają lokalnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się