Wirtualna rzeczywistość dostępna na ekranach naszych smartfonów to szansa dla kreatywnej promocji i wyzwanie dla mediów. Era VR może być szokiem dla wydawców, ale nowatorskie projekty wyglądają lepiej niż dobrze.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwsze oznaki można było zauważyć jakiś czas temu nawet w Polsce. Tej jesieni TVN udostępnił użytkownikom Player.pl serial „Para nie do pary”. Perypetie tytułowej pary granej przez Magdalenę Różczkę i Pawła Małaszyńskiego można oglądać w pełnych 360 stopniach.
Produkcja przeszła bez większego echa – czy to przez ograniczoną dostępność na specjalnej platformie, czy przez brak gotowości widzów na wideo w tej formie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.