360 stopni medialnych eksperymentów360 stopni medialnych eksperymentów360 stopni medialnych eksperymentów360 stopni medialnych eksperymentów
Nowa, atrakcyjna forma prezentacji treści (fot. kadr ze spotu „USA Today”, Toyoty i YouTube)

360 stopni medialnych eksperymentów

360 stopni medialnych eksperymentów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wirtualna rzeczywistość dostępna na ekranach naszych smartfonów to szansa dla kreatywnej promocji i wyzwanie dla mediów. Era VR może być szokiem dla wydawców, ale nowatorskie projekty wyglądają lepiej niż dobrze.

Pierwsze oznaki można było zauważyć jakiś czas temu nawet w Polsce. Tej jesieni TVN udostępnił użytkownikom Player.pl serial „Para nie do pary”. Perypetie tytułowej pary granej przez Magdalenę Różczkę i Pawła Małaszyńskiego można oglądać w pełnych 360 stopniach.

Produkcja przeszła bez większego echa – czy to przez ograniczoną dostępność na specjalnej platformie, czy przez brak gotowości widzów na wideo w tej formie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się