Kierowanie kontekstowe (targetowanie kontekstowe) w praktyce
Jak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowegoJak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowegoJak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowegoJak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowego
Wstrzel się w tę sytuację targetowaniem kontekstowym (fot. Andrea Piacquadio/Pexels)

Jak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowego

Jak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowego
Adam Jagłowski

Adam Jagłowski

-

Adam Jagłowski

Adam Jagłowski

Międzynarodowy marketer z ponad 10-letnim doświadczeniem, freelancer, bloger, przedsiębiorca i autor e-booka „Praktyczny marketing online”.

W świecie reklamy internetowej personalizacja króluje nad prostszymi strategiami. Jak jednak zadbać o to, aby twój przekaz trafił do właściwych odbiorców we właściwym momencie? Wybierz kierowanie kontekstowe – skuteczną technikę wykorzystującą zawartość strony internetowej, aplikacji lub filmu do wyświetlania trafnych reklam.

Wyobraź sobie taką sytuację: czytasz wpis na blogu o wegańskich wypiekach. Nagle pojawia się reklama roślinnych składników do pieczenia. To jest właśnie kierowanie kontekstowe w akcji. Wykracza ono poza zwykłe dopasowywanie słów kluczowych. Analizuje ogólne znaczenie i kontekst treści, aby wyświetlać reklamy, które są naprawdę trafne i mogą zainteresować użytkownika.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja