W świecie reklamy internetowej personalizacja króluje nad prostszymi strategiami. Jak jednak zadbać o to, aby twój przekaz trafił do właściwych odbiorców we właściwym momencie? Wybierz kierowanie kontekstowe – skuteczną technikę wykorzystującą zawartość strony internetowej, aplikacji lub filmu do wyświetlania trafnych reklam.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wyobraź sobie taką sytuację: czytasz wpis na blogu o wegańskich wypiekach. Nagle pojawia się reklama roślinnych składników do pieczenia. To jest właśnie kierowanie kontekstowe w akcji. Wykracza ono poza zwykłe dopasowywanie słów kluczowych. Analizuje ogólne znaczenie i kontekst treści, aby wyświetlać reklamy, które są naprawdę trafne i mogą zainteresować użytkownika.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.