W książce „How Brands Grow: What Marketers Don’t Know” prof. Byron Sharp prezentuje zasady, którymi powinna kierować się marka, aby skutecznie rosnąć. Jedną z nich jest bycie marką konkurencyjną i usuwanie wszelkich barier, dla których ktoś miałby jej nie kupować.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Profesor Sharp zauważa, że jako marketerzy spędzamy bardzo dużo czasu, skupiając się na tym, dlaczego ktoś miałby nas kupić. Jednocześnie zapominamy o naprawianiu tego, co odwodzi konsumentów od zamiaru zakupu.
Buduj przewagi, zwalczaj bariery
Dość często można spotykać się z briefami, które koncentrują się przede wszystkim na tym, dlaczego dana marka jest unikalna, co jest jej przewagą, jakie potrzeby zaspokaja.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.