„Dlaczego u mnie nie kupują?”. 5 podstawowych błędów w e-sklepie„Dlaczego u mnie nie kupują?”. 5 podstawowych błędów w e-sklepie„Dlaczego u mnie nie kupują?”. 5 podstawowych błędów w e-sklepie
Jak uniknąć rozczarowań w e-handlu? (fot. vladimirfloyd/Fotolia)

„Dlaczego u mnie nie kupują?”. 5 podstawowych błędów w e-sklepie

„Dlaczego u mnie nie kupują?”. 5 podstawowych błędów w e-sklepie
Milena Szałacka

Milena Szałacka

-

Milena Szałacka

Milena Szałacka

Dobry asortyment i skuteczny marketing – tak najczęściej i najogólniej ujmowany jest przepis na sukces w e-sprzedaży. Przykłady wielu sklepów internetowych pokazują jednak, że wciąż potrzebna jest praca nad zupełnie podstawowymi kwestiami, takimi jak wizualna atrakcyjność serwisu, sposób prezentacji towarów czy łatwość śledzenia procesu transakcji. Czy przy tego typu zaniedbaniach można dziwić się, że wizyty są zwykle krótkie, a do zakupu nie dochodzi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się