Można już głosować na kandydatów do nagrody w konkursie Ad Wo/Man
  • 0
  • 1
22.02.2022

Można już głosować na kandydatów do nagrody w konkursie Ad Wo/Man

Ruszyła X edycja konkursu Ad Wo/Man. Do 8 marca można głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród. W głosowaniu mogą brać udział przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2022

Tania Książka budzi w Internecie więcej pozytywnych emocji niż Empik, a o modzie najczęściej rozmawiamy na Twitterze. Ranking Social Index

Rozmowy polskich internautów w 2021 r. zdominowała tematyka motoryzacyjna, sprzęt RTV oraz e-commerce. Najbardziej pozytywnie postrzegane branże to: AGD, zdrowie i uroda oraz moda. Najwięcej negatywnych emocji budzi z kolei telekomunikacja. SentiOne po raz piąty prezentuje ranking popularności marek w polskim Internecie – Social Index. Dzięki użyciu sztucznej inteligencji pozwala on porównać popularność wśród internautów największych firm obecnych na polskich rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2022

Automatyzacja i digitalizacja IT priorytetami dla firm planujących transformację obszarów informatycznych – uważa Deloitte

Rozwój wielu trendów technologicznych tylko do pewnego stopnia jest reakcją na zmiany w zwyczajach konsumenckich czy ograniczenia gospodarcze spowodowane przez pandemię Covid-19. W szerszym horyzoncie ta ewolucja pomaga kształtować zrównoważoną przyszłość społeczną i ekonomiczną poprzez mierzenie się z wyzwaniami coraz bardziej złożonego świata – wynika z raportu „Tech Trends 2022” przygotowanego przez firmę Deloitte. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych pozwala wielu branżom wprowadzać zmiany na dużą skalę przy zaangażowaniu znacznie mniejszych nakładów.